Teismo raštinės skyrius
PAGRINDINIAI SKYRIAUS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
Svarbiausi Teismo raštinės skyriaus (toliau – Raštinė) uždaviniai:
- organizuoti dokumentų apskaitos ir tvarkymo reikalavimų įgyvendinimą;
- organizuoti teismo posėdžius;
- organizuoti asmenų priėmimą (aptarnavimą) teisme;
- organizuoti Lietuvos teismų informacinės sistemos (toliau – LITEKO informacinė sistema) ir dokumentų valdymo sistemos, jeigu ji naudojama, tvarkymą;
- užtikrinti valstybinės kalbos vartojimo taisyklingumą Lietuvos apeliaciniame teisme (toliau – Teismas);
- organizuoti dokumentų vertimus į užsienio ir lietuvių kalbas, o prireikus – vertėjų dalyvavimą teismo posėdžiuose;
- užtikrinti tinkamą įslaptintų dokumentų apskaitos tvarkymą.
Raštinė, įgyvendindama jai pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:
- koordinuoja, kontroliuoja ir užtikrina tinkamą Teismo proceso bylų, procesinių, bendrųjų dokumentų tvarkymą ir apskaitą;
- organizuoja teismo posėdžius, atlieka jų eigos fiksavimą;
- organizuoja ir kontroliuoja procesinių dokumentų bei teismo proceso bylų išsiuntimą teisės aktuose nustatytais terminais ir tvarka;
- organizuoja ir kontroliuoja Teismo korespondencijos priėmimą, išsiuntimą ir skirstymą;
- registruoja ir tvarko teismo proceso bylas, bendruosius teisme parengtus, gautus ir siunčiamus dokumentus;
- paskirsto dokumentus ir asmenų prašymus, skundus, pareiškimus;
- tvirtina Teismo vidaus tvarkomųjų ir organizacinių dokumentų bei Teismo procesinių sprendimų kopijų tikrumą;
- rengia statistines ir kitas ataskaitas;
- organizuoja ir užtikrina tinkamą asmenų aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu ir elektroninio ryšio priemonėmis;
- vykdo Raštinei priskirtas funkcijas LITEKO informacinėje sistemoje;
- pagal savo kompetenciją teikia metodinę pagalbą Teismo darbuotojams;
- atlieka valstybinės kalbos vartojimo taisyklingumo kontrolę Teisme;
- organizuoja dokumentų vertimą į užsienio ir lietuvių kalbas ar atlieka jų vertimus, taip pat organizuoja teismo posėdžiuose dalyvaujančių asmenų, nemokančių lietuvių kalbos ar nepakankamai gerai ją mokančių, duodamų paaiškinimų, o šiems – Teismo ir kitų asmenų užduodamų klausimų, duodamų paaiškinimų, vertimą į lietuvių kalbą ar atlieka jų vertimus;
- pagal kompetenciją rengia Teismo aktų ir kitų dokumentų projektus, dalyvauja juos įgyvendinant, teikia išvadas;
- formuoja, tvarko ir nustatyta tvarka perduoda už archyvo tvarkymą atsakingam Teismo darbuotojui Raštinei pagal dokumentacijos planą priskirtas bylas;
- tvarko įslaptintus dokumentus, atlieka jų paskirstymą;
- vykdo kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas, Teismo pirmininko ir Teismo kanclerio pavedimus.
Tel. (8 70) 663 685
El. paštas apeliacinis@apeliacinis.lt
E. pristatymas elektroninio pristatymo dėžutės duomenys: pavadinimas – Lietuvos apeliacinis teismas; adresas – 191831183
Dokumentai priimami be pietų pertraukos 303 kabinete (3 aukšte):
- pirmadieniais–ketvirtadieniais – nuo 8.00 iki 17.00 val.
- penktadieniais – nuo 8.00 iki 15.45 val.
- papildomai pirmadieniais–penktadieniais nuo 7.30 iki 8.00 val.dokumentų priėmimo kabinete (1 aukšte, įėjimas iš Gedimino pr. pusės).
Švenčių dienų išvakarėse darbo dienos trukmė sutrumpinama 1 valanda.
Informacija žiniasklaidai: teismo pirmininko padėjėja ryšiams su visuomene Venta Valčackienė, tel. (8 70) 663 273, mob. 8 675 47 477, el. p. venta.valcackiene@apeliacinis.lt